tomaz schreefkeimi schreefIk kan me herinneren dat Jeff Mills in mid '90 ergens 1 miljoen platen had...?
Dat zal wel een missing zijn Keimi (200.000 is véél maar een miljoen??).
Ik denk het ook wel feitelijk, daarmee dat ik er puntjes en een vraagteken achter zet. Ik kan me wel het artikel herinneren met de foto van Mr. Mills in een kamer vol platen maar inderdaad 1 million is erg veel
Ik kan me herinneren op de éné of andere Mayday dat we in de tribune zaten en de Mills stond net voor ons te draaien (DJbooth opgehangen in de lucht) tegen ongelooflijke snelheid. De platen werden de ene na de andere erdoor gedraaid zonder de platen in de hoesen te werpen, gewoon in een bak onder de draaitafel. Persoonlijk zeg ik "als Mills draait zet er een camera op" want de manier waarop ie draait is zo bezig. Ooit op Sonar hadden ze dit duidelijk begrepen zodat alles zichtbaar op 6 reuze schermen in de zaal. Het laatste wat me bijgebleven is is de tour met mijn hero Laurent Garnier. Dit bewijst dat Mills als radioman echt wel enige kennis heeft van muziek! Spijtig is dan weer te vernemen dat hij naar horen zeggen steeds dezelfde platen speelt... hij koestert ze waarschijnlijk :-)
Laatstlede was het uitverkoop op radio 1 heb ik vernomen...?
Hoeveel platen hebben ze bij de radio Tomaz, enig idee?