De tijd dat mensen nog veel geld gaven voor platen is zo goed als voorbij, welke "liefhebber" anno 2007 koopt er nog voor 125€ aan platen?
Eind jaren negentig was er echt een "bedroom" dj-boom en de shops hebben daar handig gebruik van gemaakt om de koe eens goed te melken, vooral de classics gingen aan woekerprijzen over de toonbank ...
Ge gaat toch niet zeggen dat een winkel moet sluiten door teveel werk zoals er al wat gegaan zijn, het is eerder te weinig en gebrek aan interesse of ook gezegd dankzij "speciallekes" die enkel voor de pro's achtergehouden worden en de rest op hun honger laten blijven zitten! Een andere uitbater helpt ook niets, een reputatie blijf je behouden. Dit doet geen afbreuk in het geval van Franky, maar de vinylkoe is uitgemolken ook al zijn het koopjes
Als er iets protectionistisch zijn het dj's, wie wil meekunnen kan maar best de goede connecties hebben ... ik zou zeggen kan je het niet kopen download het dan maar...
Ik snap die heksenjacht niet, denken ze nu echt dat de mensen terug meer muziek gaan aankopen? Ik koop nog cd's zolang het aanbod me bevalt, dat ze eerst maar eens iets gaan doen aan de wetgeving rond aangekocht mp3's en het gebruik ervan. Betalen en dan nog eens een boete krijgen voor illegale toestanden wanneer je het voor eigen gebruik kopieert no way ....
I rest my case