[verwijderd] Wat wil je hier nu eigenlijk beweren? Dat geen bullshit is een heropenig in de toekomst?? :?
[verwijderd] KDENK dat hij wilt zeggen dat hij ook in de 'zak' is gezet door dat individu . En dat hem ook de verkeerde info heeft ontvangen...
[verwijderd] jah doet er niet toe... topic was closed en is nu terug closed... vind het jammer voor u lagoas dadde int zak zijt gezet maar wij werken niet mee aan het in stand houden van da fabelke...
[verwijderd] ik ken die gast persoonlijk, hij is van denderleeuw, hij werkte toen in de sottos als garcon, zijn naam is david van wichelen =MAJOR LOSER
[verwijderd] Lagoas schreefdie letters hangen er nog hoor 8) Ge moet nie verschieten als ge ooit es in de gazet leest dat iemand ne letter is komen weghalen :twisted:
Matthias ... en oostakker ineens volledig wordt verlicht door nen wacko die een X aan zijne voorgevel heeft hangen!!! :wink:
[verwijderd] Ik zou 'k ik alle letters wel willen maar welke verhuisfirma gaat me daar mee meehelpen? :lol:
cloud verhuisfirma delabie;meensesteenweg 184 kortrijk verhuist echt alles...die heeft ooit eens mijn zus haar nijlpaard naar de veearts gebracht om zijn tand te ontzenuwen en volgende week ist weer van da,zijn andere tand heeft het ook zitten :?
Sunreezer Kben er gisteren nog gepasseerd, gebouw zelf ziet er nog steeds hetzelfde uit. Aan de voorkant nog de letters en de rest, zijkant niks meer.
MIE cloud schreefverhuisfirma delabie;meensesteenweg 184 kortrijk verhuist echt alles...die heeft ooit eens mijn zus haar nijlpaard naar de veearts gebracht om zijn tand te ontzenuwen en volgende week ist weer van da,zijn andere tand heeft het ook zitten :? huh?! :lol: :lol:
cloud ik vind de foto's van extreme op de site super en tegelijkertijd triestig om zien wie is daar nu nog eigenaar van?
MIE cloud schreefik vind de foto's van extreme op de site super en tegelijkertijd triestig om zien wie is daar nu nog eigenaar van? Kweet het ni, kga daar één dezer toch is passeren zelle. 🙂