varth schreefamai rizzo, zo'n accuraat geheugen 🙂 . Heb nooit pillen, speed of wat dan ook gebruikt. Maar één keertje een goede pil op geschifte beats zou ik wel eens willen meemaken. Maar ja, toen ik 10 jaar geleden begon uit te gaan, zeiden ze toen al dat het vet van de soep was.
Laten we zeggen dat ik geen gebruiker ben maar het hele fenomeen heeft me nogal geïntrigeerd jaren geleden. Er waren occasioneel nog een aantal goeie producties pillen te vinden tot in '95 (olympics, kroontjes, zodiacs) en dan was het gedaan tot er in '98 een grote lading Mitsubishi's op de markt kwam. Het leuke was dat de hele scene ook ineengestuikt was na '95, ook in het buitenland. Ik heb in buitenlandse magazines redelijk wat artikels gelezen waarin die journalisten en professionals uit de partyscene uitlegden dat die lading Mitsubishi's ervoor gezorgd heeft dat het hele feestcircuit opnieuw leven ingeblazen werd.
Maar de Globe daar werd uitaard ook flink getript :alien:
Een kennis van mij had 200 tripkes in zijn broekzak steken tijdens een razzia daar. hij heeft die rap rap uit zijn zakken gesmeten. er was er eentje in zijn zakken blijven steken en daar hebben ze hem op gesnoerd 8)