boccalife Found this video great on , can we hope the come back of this legendary club in the front of the international scene? i remember the terrible time till monday dancing and dancing, with 4000 people inside the boccatemple🙂
Nico idd,very very nice !!! en ik krijg dan toch altijd zoveel zin om op stap te gaan he als ik zulke filmpjes zie.
DJ_Fritz Zaaalig filmke 🙂 Man Man Man wat was dat toch een mega club hé !! En ALTIJD de beste ambiance in the house !! 🙂
poehaaaaa krijg gewoon zin om terug in de tijd te gaan wanneer uitgaan naar discotheken nog voor een select groepje was!
Gio poehaaaaa schreefkrijg gewoon zin om terug in de tijd te gaan wanneer uitgaan naar discotheken nog voor een select groepje was! Ik denk dat de meesten hier op deze site wel zo'n gevoel hebben 😃
djginod poehaaaaa schreefkrijg gewoon zin om terug in de tijd te gaan wanneer uitgaan naar discotheken nog voor een select groepje was! Ik zou zeggen, kom de 31ste Aug naar Yoko Ono !!!!
jorre dat moet nogal een tijd geweest zijn he spijtig dat ik een paar jaar te jong was echt zonde bedankt voor de post
Yoko_Ono dit filmpje en zooooo veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer tijdens de yoko ono party op projectors !!! www.yoko-ono.be
DJ_Fritz Ik HOOP ECHT dat ik er zal zijn (kan geraken) die dag. Iemand die van Tongeren met ne auto vertrekt en ik mss kan 'meeliften' dan ??
Edwardo '89 NEON schreefdit filmpje en zooooo veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer tijdens de yoko ono party op projectors !!! www.yoko-ono.be Blijkbaar met beelden van mijn video cassettes die ik aan u uitgeleend heb 😛 Hoop er ook bij te zijn op de party. Greetz Edwardo
boccalife '89 NEON schreefik hoop ook da je erbij bent eddy !! Video on MySpace updated for this Exceptional event :-) Cheers, A.
ThaMan Machtig promo filmke heb je gemaakt van Yoko-Ono man !!! Shapoo... KIPPEVEL !!!!!! Wie kent de titel van dat Laatste Nr aub ? met die Gitaren in ?
djginod Die laatste plaat.... met die spaanse gitaren.... die heb ik ook op een tape staan van Liasons Dangerous (opgenomen van Radio Metropolice ANtwerpen 102.5).... misschien iemand de titel daarvan ???? MACHTIGE VETTE COOLE SUPER TUNE !!!!