Vrije Geest schreeftomino ( aka dj ds ) schreefVond het kwa muziek maar zwak die avond.
Mauro Picotto draaide als een mietje, terwijl hij een aantal maanden ervoor lag te knallen op brussels is burning.
Thomas Schumacher en die kerel van reeloop konne mij ook ni echt bekoren. ( behalve dan da lieke van i like that beat :-).
Tzal dus wel uit 1 van de sets van de toenmalige residents komen :-P.
In ieder geval, kzal ook een checken.
Ja, ik heb die avond ook maar één goeie plaat gehoord 😃 Ik stond zowat rechtopstaand te slapen (maar of dat aan de muziek lag??? :retard: ). In elk geval schoot ik wakker toen ik een bepaald plaatje hoorde. 😃 Wie waren indertijd eigenlijk de residents? Volgens mij was het na 12 uur. In elk geval vond ik die plaat echt wel in Cherry Moon thuishoren: aangehouden spacy geluid... Redelijk hypnotiserend. Ik zal nog eens goed nadenken of ik het geluid niet kan vergelijken met bekende platen uit de oude doos.
Het is zo'n lang aangehouden break (of loop?) zoals je bijvoorbeeld vindt in: K-Lab - Hungarian wave, hoewel het wel een ander geluid is. Of dat geluid uit: Celsius - Down for the Count, maar wel veel zachter, rustiger. Zeker heel spacy en hypnotiserend. Doet ook qua genre wat denken aan: Spokesman - Spacies (ook zo een geluid dat opkomt en sterker wordt, voor uiteindelijk de bas valt). Of dat geluid uit: Aurora Borealis - The Milky Way (komt ook op en steeds luider). Of misschien ook wel: Emiliaz - Black Shadow. Maar het geluid dat ik zoek is alweer een totaal ander geluid. Denk gewoon in termen van de platen die ik heb opgenoemd. Sommige klokradio's maken ook een geluid dat steeds luider wordt (maar ik bedoel niet de lelijke, schreeuwerige geluiden, eerder zacht opkomend en steeds luider wordend). Het geluid loopt ook zowat doorheen de ganse plaat denk ik, ook nadat de bas is gevallen. Veel meer is die plaat niet: spacy geluid en een bas. Heel simpel, maar heel hypnotiserend.