Bams In een kringloopwinkel gevonden: een spiegel van 30 bij 40 met daarop het bekende illusion logo. voor de verzamelaar af te halen voor een goede pot bier in zundert (naast hazeldonk, home of barocci)
eldivino Bams schreefIn een kringloopwinkel gevonden: een spiegel van 30 bij 40 met daarop het bekende illusion logo. voor de verzamelaar af te halen voor een goede pot bier in zundert (naast hazeldonk, home of barocci) heb je een foto?
Bams eh..nee, kan ik nog wel maken, maar is een vrij rechttoe-rechtan ding, zwarte lijst, witte gezeefdrukte letters en logo.
Flasheur ho zalig gewoon :-o na enig google gewerken gevonden dat zundert in nederland zou liggen? das net iets te ver jammer genoeg
poehaaaaa Flasheur schreefdat zundert in nederland zou liggen? idd, en op de LC landkaart gezet door Barocci :mrgreen:
Stanne Zundert. Heeft lang vanachter op de raam van men autoke gahangen. Laatste restanden van de sticker: "Barrocci - megahouse temple - Zundert"
funkadelic_groovestar ben eigenlijk ook wel geintereseerd in die spiegel ma ik zou wel graag eens een foto zien indien mogelijk. groetjes
Ultimate_Focker Ik ben ook zeker en vast geintereseerd !!! Ne foto is natuurlijk wel welcome ๐ pm me.... Grtz
LazerG Flasheur schreefho zalig gewoon :-o na enig google gewerken gevonden dat zundert in nederland zou liggen? das net iets te ver jammer genoeg als je club x weet liggen en je volgt die weg kom je idd in zundert
sifon carat-freak schreefStanne schreefIemand een pintje :mrgreen: Uit 1992 schat ik. nice.... :-o heb er ook nog steeds verschillende van als iemand intresse heeft 8) kan er 2 missen ๐ Grtzzzzzzzzzzzzzz