oldschoolCM schreefwaar ik een hekel aan heb is die kakmentaliteit van die mannekes die hun superieur voelen met al hun setjes da ze hebben maar der genen bal van weten hoe het vroeger was omdat ze nog te jong waren
is da nu echt het einde vd wereld om een setje te delen?
ik kwam vroeger elke week met 5-6 cassetten naar huis van alle koten da we afgingen en nu zovele jaren later schiet daar weinig of niks meer van over en nu zie ik allemaal die snottebellen op de fora overbeschermend doen over HUN setjes, tja....
ieder zen ding hé
Ik weet het maar al te goed, want het merendeel van men cassetten zen van men 9 jaar oudere broer.
En ik ben zo goed als gestopt met setjes te delen gewoon omdat er geen wederzijds respect meer is.
Als iemand zijn eerste vraag hier dan ook zoiets is, heb ik uit voorgaande dingen al ondervonden dat het beter is dat ik mij daar niet laat in meeslepen.
Ook aangezien het setje van die avond niet van mij zelf is, zo het van geen respect naar de originele eigenaar getuigen dat ik dit maar even aan hem zou gaan doorsharen.
Ik weet niet of je in de wereld van de cassetten/sets ruils zit, maar het is (naar mijn mening en ervaring toch) een onbeschreven regel dat je zoiets niet doet!
Als je mij daarvoor een snottebel met een kakmentaliteit voelt is dat goed voor jou, maar ik denk dat ik al genoeg bewezen heb op ander vlak voor Cherry. Ik kon ook evengoed zeggen dat ik alle fly's en weet ik veel voor mij zou houden, maar heb ik dat gedaan? Nee ik heb even meer als 2 jaar nu al elke vrije tijd dat ik maar heb, overal fly's afschuimen en code typen om toch maar een site te krijgen die zo compleet mogelijk zou geraken...
En waarom? Voor die ouw zeikers gelijk gij...
DANK U WEL VOOR HET RESPECT ...