funkadelic_groovestar dit moet Ralf zijn denk ik,niet ref,deze eerste heeft ook nog in Outline gedraaid dacht ik. Groetjes
Ultimate_Focker funkadelic groovestar schreefdit moet Ralf zijn denk ik,niet ref,deze eerste heeft ook nog in Outline gedraaid dacht ik. Groetjes Jep het is indd Ralf :oops: My mistake ๐ :oops: :shock:
Ultimate_Focker Ultimate Focker schreeffunkadelic groovestar schreefdit moet Ralf zijn denk ik,niet ref,deze eerste heeft ook nog in Outline gedraaid dacht ik. Groetjes Jep het is indd Ralf :oops: My mistake ๐ :oops: :shock: Kzal em posten die van Ralf op Other Brother !!! ;-)
Trab Ultimate Focker schreefTrab schreefUltimate Focker schreefHans & Kristof... Weer 2 dat ik niet ken :eek: Other Brother in 2000, da was het feesje waar zij speelden... Zal meschien hier en daar wel es ne tape posten se manne !!! 8) Grtz Ik was daar toen geloof ik. Dat was volgens op een vrijdag, kan dat? Friday 2000-10-13 :-o :-D Dat was toen de verjaardag van magic philip dacht ik.
carat-freak ze hebben ook wel een hele tijd parties gedaan op vrijdag van organisaties buiten af... en dat heeft als resultaat dat je opname hebt van dj's die dan eenmalig in carat kwamen draaien op zo een party... grtz
Ultimate_Focker Heb hier ne tape van "Filip" binnegekregen en kmoet zeggen... Dit is de SLECHTSTE Carat tape dak ooit heb beluisterd, elke mix zit ernaast !!! :? :scratch: Mja se :-)
funkadelic_groovestar Filip,is niet de bekende Philip van in Illu.,Larocca enzo,Filip was de light-jockey van Carat en hij organiseerde ook soms feestjes zoals Rising sun enzo. Vond hem zeker geen slechte dj. Was soms wel wat onzeker denk ik. Groetjes
Ultimate_Focker funkadelic groovestar schreefFilip,is niet de bekende Philip van in Illu.,Larocca enzo,Filip was de light-jockey van Carat en hij organiseerde ook soms feestjes zoals Rising sun enzo. Vond hem zeker geen slechte dj. Was soms wel wat onzeker denk ik. Groetjes Mja mischien was ie een beetje krom ofzo want dit is toch een 94min begaaide set :-D :-D :-D Maja, die moete er ook zijn zeker :-) Thx vr de info manne ;-)
Ultimate_Focker Kdenk da magic filip e beetje te scheef stak op de moment want amai ๐ Ma soit... Ben eentje ant rippe van Jean, zal em strax es Online smijten ! Lekkere set :cool: Grtz
Ultimate_Focker Ultimate Focker schreef Ben eentje ant rippe van Jean, zal em strax es Online smijten ! Lekkere set :cool: Grtz Zal vr de maandag fzo zen want khem geene tijd nimee... :oops: :shock:
DJ_Vito Ik heb ooit zo'n es een Carat cassetje van iemand gekregen die zijn eigen DJ naam erop had geschreven...kerel draaide nergens behalve zijn slaapkamer en kwam er mee af om indruk te maken..gelukkig had ik iemand bij me die wist dat die kerel daar nog nooit gedraaid had... (was trouwens niet te horen aan de overgangen...ik was er bijna ingetrapt)
Lestat Zeg vraagske, die DJ Dimitri Gelders, is dat dezelfde dj als die in Bizar/Obsession draaide ? Want man, dat is ne bangelijke DJ ook ๐ Kheb daar paar tapes van, heb ze ook op mp3 trouwens, zalige muziek