Administrator schreefIk vraag me eigenlijk af of er in België geen publiek is voor psytrance. Dit is toch een uitermate veelzijdig genre dat perfect donkere louche zweefstukken kan combineren met de meer energieke beats.
In België zijn er trouwens enkele psytrance labels zoals Kairoo Records, B2B en Suntrip Records. Heb op Tommorowland de Belgische psytrance act Lani nog aan het werk gezien ook die meer gigs hebben in het buitenland dan hier.
Op internationaal vlak zijn er dan de grote mannen zoals Infected Mushroom, Astral Projection, John 00 Fleming, Yahel, Astrix,...
Ik heb met die mannen samengewerkt, echt waar Lani kan er wat van hoor... Maar die worden vooral geboekt voor het buitenland:
Edit: oh sorry had maar gelezen tot Lani :oops:
Maar idd, die worden vooral voor het buitenland geboekt. Die staan ook jaarlijks op Full Moon, een groot psytrance-goa festival in Duitsland
Ik heb ooit in Illusion eens voorgesteld om Lani te boeken, toen was hun eerste cd net uit. Illusion stond hier niet voor open omdat Lani naar hun mening niet paste in hun stijl.