JonasCM schreefVolgens mij lijkt het wel mogelijk een gans ander genre onder de noemer Cherry Moon te plaatsen, als er wordt gebroken met het verleden.
En dit zal grotendeels gebeuren door de ganse programmatie, artwork, herinrichting, the works... Van in het begin zullen we het nieuwe imago gaan promoten en het lijkt ons verstandig om de sterkte van de naam Cherry Moon te gebruiken ipv weer een nieuwe naam...
Alleszins zal het ganse team er alles aan doen om terug sterk te staan in het nachtleven...
Spread the word, Cherry Moon is back 😃
Het zal heel erg moeilijk worden.
Administrator schreefIk vrees er een beetje voor dat de meeste CM aanhangers zich niet gaan kunnen vinden in de nieuwe stijl.
Dat denk ik toch ook wel. Er zullen er veel teleurgesteld zijn. Ze denken terug aan de echte cherry met dave davis, francky kloeck, yves deruyter,... Ach ja ze hadden in 1998 nooit mogen overschakelen naar hardcore, dat heeft heel cherry kapot gemaakt en is het nooit meer geworden wat het geweest is dus na 10 jaar hoeft CM niet meer voor mij zoals vroeger, ik bewaar de goede herinneringen.
JonasCM schreefOnze doelgroep is natuurlijk veel anders geworden en het is hoogstwaarschijnlijk dat het CM cliënteel van vroeger gaat afhaken omdat het geen retro meer is of dergelijke, maar we mogen zeker niet vergeten dat iedereen een dagje ouder wordt en evolueert en dit ook in muziekkeuze of zelfs in het wel of niet uitgaan... Maar natuurlijk zullen er nog steeds retro-edities georganiseerd worden 😛
De promo zal zeker inorde zijn en je zal ons ook op alle forums terugvinden...
Er zullen idd veel mensen afhaken voor degene die dan nog niet afgehaakt zijn. Als ik zie hoe leeg vele clubs en parties de dag vandaag in België zijn zal het niet gemakkelijk worden voor CM.
Met die promo mag wel begonnen worden dan met bv een site met info en agenda voor de eerste maanden en met flyeren en affiches plakken want nog nergens iets van gemerkt dat CM terug opengaat behalve op forums dan.
After schreefdat ze maar hawtin of villalobos of svenneke vath uitnodigen :mrgreen:
Hopelijk komt er veel mnml-techno want dat is door de jaren heen volledig mijn muziek geworden. Als ze die dj's booken zal ik het wsl niet kunnen laten en dan maar proberen niet teveel te denken aan de echte cherrymoon dus zal dan maar denken dat ik eigenlijk in een andere club sta 😃
De keuze vd residents vind ik al zeer teleurstellend als ze dan een nieuw imago, muziekstyle enz willen hadden andere dj's toch wel veel beter geweest.