Mij heel goed geamuseerd de zaterdag!
Was er redelijk vroeg - 22u30 ongeveer :mrgreen: - en denk dat El Carlitto bezig was toen? Vree goe gedraaid! Zalige sound, goeie platenkeuze. Was er direct in!
Daarna Youri, was niet echt mijn ding. Beetje te veel 'hitjes' gedraaid en ik ga niet echt uit om hitjes te horen. Nu ja, is persoonlijk, want de reactie van het publiek was wel positief.
Dan Deadmau5 heel goed: heb niet meer stilgestaan.
Spijtig genoeg Soul Phonic moeten missen, maar als't zoals in de Charlatan was, dan kan ik mij levendig inbeelden dat 't er boenk op was!
Iedere DJ deed zo wat zijn eigen ding en dat had wel iets. Voor ieder wat wils op die manier!
Was voor mij allereerste maal CM. Een van de weinige Legendary Clubs, waar ik in de jaren '90 niet ben geraakt. Dus ik kan niet vergelijken, maar da's misschien ook niet de bedoeling.
Ik vond het een aangename club, waar ik zeker nog zal komen en de opkomst deze eerste nacht was alleszins overweldigend!
De sfeer was 'cool', waarmee ik bedoel relax en plezant. Misschien komt de uitbundige sfeer de komende weekends wel los!
Mij gaan ze daar alleszins nog regelmatig terugzien! 😃