Kristina schreefVanwaar al die kritiek op tom? ksnap et ni en kan er ni aandoen dat gelle da zo vind ik vind em goe! Naja maakt ni uit ieder zijn mening eh!!
Kijk, zoals je zelf zegt ieder zijn mening? Tom Vain zal miss op zich technisch gezien nie slecht spelen maar je kan zen platenkeuze toch weinig vernieuwend of vooruitsrevend noemen... Hitjes en massa's accapella's....
Ma kdenk dat het bij sommige mensen vooral dwarszit, allé das een groot woord ma dat het hen stoort ivm zen residenties enzo want hij steeds achter zen naam zet( laat zetten.. kweet nie en da kan ik ook nie zeggen) Silo, Carat.. Oké, heeft Silo gespeeld... oké heeft carat gespeeld( enkel op vrijdag en na lang "aandringen" bij Vanja)
En kheb al van verschillende mensen gehoord die zaken organiseren dat hij zichzelf steeds "spontaan" aanbied om er te gaan spelen... Sorry ma da begrijp ik gewoon nie, bewijs jezelf zou ik zeggen ( oké moet een factor geluk bij zijn) en dan zullen de kansen wel komen.
Nie dat ik persoonlijk iets tegen die jongen heb, totaal nie want wie ben ik om hem af te breken... ken hem qua karakter nie..
Dus kzou zeggen, vooral nie te persoonlijk oppakken mss...
grtz