jah ik bedoel dan ook de dingen die er na ter poortere gekomen zijn hé
café au gand en cuba libre hebben zelfde eigenaar hé die de dj's is (pascal ook vna kokorico geweest) en jah moet denken wat het meest geld opbrengt hé...
in de winners heb ik ze nog oldskool weten draaien ze (kzat daar vroeger elk weekend toen er nog geen 'allochtonen' zaten en r&b nog op iets trok...
enfin en voer da topic over die allochtenen aub ergens anders... ik ken der ook redelijk veel, kgeef der les aan, der zijn der familie, der zijn der kenissen, ik heb er al mee gewerkt en er zijn een paar goeie maareuh veel... en daar moet ge geen vlaams belanger voor zijn ze... In de overpoort is het trouwens ALLE DAGEN spel met de maroefkes dus ergens mag da ook wel genoemd worden... Enfin dan moet je maar een topic maken bij off topic... Greetz
volgende berichten over allochtonen, maroefen, makkakken, bruin mannen, geiteneukers ik weet niet hoe ze nog allemaal genoemd worden kunde ofwel doen in een topic bij offtopic, op het politics forum of het forum van het vlaams belang,... maar niet in dit topic (en er is een ondertussen heel boze moderator die daarover zal waken)