Hallo,
Bedankt voor jullie toffe reacties.
Planet of house is inderdaad lang geleden.
Er bestaan nog hi8 videobeelden van alle planet's maar die zijn in het bezit van "the ultimate Tony".
Ik zal kijken of ik deze terug kan bemachtigen om ze online ergens te zetten.
Regelmatig draai ik nof op feestjes, zo heb ik met een aantal mensen "<b>Redbeats</b>" nog georganiseerd in 2006 in de hallen te "Putte" (Mechelen)
De eerste <b>Planet of house</b> was in de parochiezaal in Berlaar denk dat dit op 10 september 1993 was.
De tweede was in de sportschuur in Berlaar-heikant.
Daarna kwam zaal "de zwaan" Heist op den Berg.
Zaal "pallieterhal" te lier
Dan nogmaals de zwaan
Parochiezaal itegem
Decatechnics te Herentals
Zaal forum Barlaar
Pallieterhal
zwaan of parochiezaal itegem (ben niet zeker)
1 Year planet sporthal Berlaar
Zaal forum Berlaar dat was eind 95
Toen was er inderdaad eentje in het zaaltje "snackbar ingrid"
In 1998 kwam er nog een planet in parochiezaal Berlaar
En in 2002 of 2003 in zaal forum in Berlaar.
De reden dat "planet o/h minderde was dat er telkens een enorm bedrag aan materiaal, decoratie en reclame buitenging.
Zo was er op 1 year planet door een ongekende reden een verlies en een omzet van naar schatting +/- 500.000 bfr vermist, waar we tot op vandaag nog geen antwoord op hebben.
Ik draaide samen met dj Pyrre (pieter), Mr Bones = Wout, Johan C. heeft een keer op de eerste party gedraaid, Jan Vervloet, (1 year: Dj Sandy, Frank S...)
Voor House of God heb ik ook een antal keren gedraaid deze dateerden iets later en bestond uit een organisatie van 4 a 5 personen. Dit was vooral regio Heist-op-den-Berg, itegem, Heist-Goor,...
Ik heb ook een plaat samen met Wim Coppens gemaakt en geproduced met Jan Vervloet in 2003.
DJ XEMICK "AWAY"
DJ XEMICK "Pray to God"
Een commerciël dansplaatje.
Hopelijk komen er nog platen en Toffe danceparty's.
Heb nog een heleboel flyers.
Ik zal de digitale versie(s) wel eens zoeken.
Vriendelijke Groeten,
M. (dj xemick)