Dj Sven Larsson Had graag afgekomen maar moest al vertrekken naar het werk om 3u. Moet vandaag ook gaan draaien en achteraf rechtstreeks doorrijden naar het werk. Had dat niet het geval geweest had ik mss nog komen piepen.
carat-freak ja was een geslaagde eerste "legends of music" fré heeft de toon gezet... op na de volgende en Gino gaat da zeker zo goed doen.... grtz
Fieneke lady_of the night schreefden fré was formidastisch Waar zat de rest van het forum????Ik had het nogal druk met nen afrippende junkie de kop in te drukken (of af te rukken, het is maar hoe ge het bekijkt :twisted: )
A-TOM-X Fieneke schreeflady_of the night schreefden fré was formidastisch Waar zat de rest van het forum????Ik had het nogal druk met nen afrippende junkie de kop in te drukken (of af te rukken, het is maar hoe ge het bekijkt :twisted: ) Euh Fien, ge moet hier ni heel uw privéleven komen vertellen he! :mrgreen:
Fieneke Euhm Atomx als ik hier mijn prive leven moet vertellen, is het forum volgeschreven. En is die keuze niet aan mij? 😉 🙂. Edit: ik ben nu eenmaal een flapuit.
Dj-Fré lady_of the night schreefden fré was formidastisch Thx! Weet er iemand waar den andy zit want die heeft de avond opgenomen... 😛 Greetz Fré 😉
lady_of the night Dj-Fré schreeflady_of the night schreefden fré was formidastisch Thx! Weet er iemand waar den andy zit want die heeft de avond opgenomen... 😛 Greetz Fré 😉 dien kunt ge het beste via netlog zoeken en anders moet ge eens op de fauw bellen
lady_of the night hey party people: Voor de liefhebbers: vanaf 15 maart gratis salsa lessen op zaterdagavond van 21u tot 22u30
lady_of the night Bass schreefDe gelijkenis met mac queen en consoorten wordt alleen maar groter precies :roll: Mijn mening 😉 tjans zat het zaterdag plenair vol zonder mensen met katchou botten en op de parking stonden ook geen traktors :?
Nostalgie90 Wel goed dat je de gewoonte probeert in te leggen als allround locatie voor andere dingen
lady_of the night Nostalgie90 schreefWel goed dat je de gewoonte probeert in te leggen als allround locatie voor andere dingen vonden wij ook... en daarbij outline BESTAAT NIET MEER
carat-freak Bass schreefDe gelijkenis met mac queen en consoorten wordt alleen maar groter precies :roll: Mijn mening 😉 ma daar in de mac queen tappen ze nog elk weekend 160 vaten... als we da in Diest ook doen zal ik heel content zijn.... 8)
lady_of the night carat-freak schreefBass schreefDe gelijkenis met mac queen en consoorten wordt alleen maar groter precies :roll: Mijn mening 😉 ma daar in de mac queen tappen ze nog elk weekend 160 vaten... als we da in Diest ook doen zal ik heel content zijn.... 8) idem dito 😃
outline Als er een breuk moet zijn, moet die duidelijk zijn en daar is MC nu duidelijk mee bezig. Dus zou ik zeggen goed bezig! En als het dan moet gedaan worden met mac queen stijl dan is dat zo, geef die mensen toch de kans!
Slak maar dan moete ook ni meer over legenz praten als 'legendary club' want dees is zo ver van alles wat een legendary club ooit was...
Fieneke het is nog altijd den oude Outline, mor dan in 2008 style he. Geef het op zen minst een kans!