carat-freak morgen komt de preventie-adviseur van stad langs, dan zullen we al veel meer weten. de brandweer heeft de vrijdag al zijn OK gegeven da is ook al veel... hopelijk dit weekend, ma we gaan geen voorspelling meer doen... grrtz
lady_of the night hihi wij hebben gisteren het eerste memorabilia gekocht kijk maar wie nog geintresseerd is kan altijd een mailtje sturen naar marc. Want er zijn nog spullen die weg mogen. Zoals de neon oa
lady_of the night Fieneke schreefEen lijstje zou wel handig zijn :mrgreen: das just meid ma ik heb er zelf geen benul van, van wat daar nog allemaal ligt. Er mag binnen en buiten de zaak nergens nog iets van outline liggen of hangen, dus der zla nog wel wa zijn. Zal er eens achter horen als ik het niet vergeet...
carat-freak -blauwe neon outline -2 reclame borden van outline energy drink -bord van outline's cafe -... dit weet ik al zeker...
Fieneke Kan ik da in mijne living hangen Freak? :mrgreen: Hoe groot zijn die dingen? Zijn er matten ofzo bij? Ne platteau zou ook wel bangelijk zijn.. :mrgreen:
Flasheur crt schreefMooi, kwil misschien ook wel iets kopen als herinnering! Misschien foto's & prijzen? Grtz 8) idem, zo nen neon ofzo voor in men nieuw kamer :mrgreen:
crt lady_of the night schreefalles komt op kapaza te staan dus ik zou zo zeggen hou het in het oog Misschien wat wedstrijden houden op LC met verschillende prijzen van Outline. Klein prullekes zijn ook al goed! Grtz 8)
djaxxie Fieneke schreefGe moet een account van Kapaza hebben :cry: Vrij logisch denk ik, hoe kan je anders bieden?
Fieneke Stond er ergens @DJaxxie in mijne post??? Nee denk ik toch eh.. :? Dat was gewoon een spijtige mededeling omdat ik me daar gene account voor ga aanschaffen.
Flasheur Fieneke schreefStond er ergens @DJaxxie in mijne post??? Nee denk ik toch eh.. :? Dat was gewoon een spijtige mededeling omdat ik me daar gene account voor ga aanschaffen. das toch ni nodig? allé, toch ni zo ne moeilijke :p ik heb op iets geboden en moest enkel naam en email invullen, en dan krijgde ne bevestigingmail met u paswoord in. en da wast :mrgreen:
Fieneke Awel, ik ook, en ik kreeg de melding dat ik een account moest aanmaken want dat ik anders niet kon bieden. Maar ik heb daar allemaal gene tijd voor ze, krijg er juist genoeg tijd afgepitst om het hier te komen volspammen :mrgreen:
back to the 90's als ge hier ne post of 3 minder zet,dan hebt ge tijd om u daar nen account aan te maken :cheers: