lid625 smolly schreefExentrix , Kenshi , Solar , Jurgen :cool: bena just... ;-) 00 - 02: tim v - 03: tovo trix -06: kenshi -09: solar* -10: mc * -14+: jurgen* grtz ;-) x
smolly mc schreefsmolly schreefExentrix , Kenshi , Solar , Jurgen :cool: bena just... ;-) 00 - 02: tim v - 03: tovo trix -06: kenshi -09: solar* -10: mc * -14+: jurgen* grtz ;-) x Hoe konk eef nej vergete mc :ninja: en den Tovo .... mor gij hebt liggen valsspelen XD XD XD want tim V nieje nieje echt nie sej ey ey ey echt nie sej ๐
lid625 smolly's noemt dat... niet echt moeilijk se... maar je moet r voor goed te zijn nen tand voor missen om het echt accentloos te kunnen praten ๐ :-D grtzz x
Dj_Sven_Larsson Die Dj Jurgen das toch die kerel die in de Music Gallery in Mechelen staat of niet? Enfin kom binnenkort nog eens binnenspringen, laatste keer was met Delriva's Birthday Bash. Heb me toen echt bangelijk geamuseerd.
lid625 Dj Sven Larsson schreefDie Dj Jurgen das toch die kerel die in de Music Gallery in Mechelen staat of niet? Enfin kom binnenkort nog eens binnenspringen, laatste keer was met Delriva's Birthday Bash. Heb me toen echt bangelijk geamuseerd. is idd รฉรฉn vd drijvende krachten daar ;-)
Dj_Sven_Larsson mc schreefDj Sven Larsson schreefDie Dj Jurgen das toch die kerel die in de Music Gallery in Mechelen staat of niet? Enfin kom binnenkort nog eens binnenspringen, laatste keer was met Delriva's Birthday Bash. Heb me toen echt bangelijk geamuseerd. is idd รฉรฉn vd drijvende krachten daar ;-) Zeer symphatieke kerel. Zal binnenkort nog eens afzakken dan kan ik hem nog is bezighoren, alhoewel ik vrees dat ik het niet zolang ga volhouden. ๐
smolly Listen To Tha Music ....... Enjoy ๐ Trippy ////// Flashyyyyy ///// Goooooooooo ...... Space/Outline = ........!!!!!
535i wooooooow den outline is eh bom kot eh.. space\\////outline was af nooit meer volk gezien daar als toen...
Dj_Sven_Larsson Wow is Outline nu ook open op donderdag? Netjes, wij gaan dikwijls met een paar mensen van het werk weg op een donderdag als we met de late staan.Maar meestal gaan we naar de Place2b of de copa aangezien er niet veel meer alternatieven zijn. Biazaar is ondertussen ook al een tijd dicht. En meestal zit het daar bomvol en is de muziek niet altijd goed. Kunnen we nu leerst goe wa cocktails drinken in de barcode en daarna gaan feesten in Outline. :cool:
dimitraidis WOJOOOOW, outline was weer nice gistere, in't begin wa weinig volk, ma lag aan mezelf, gewoon te vroeg daar ;-) Voor mij nog steeds DE superkeet bij uitstek!!! C U next week @[verwijderd] ๐