Hey SpAcErR, (en de rest)
Ben hier ook al een tijdje niet geweest. Leuk dat je vraagd hoe het met ons gaat. Heb van die periodes dat ik met veel heimwee terug denk aan onze goeie ouwe tijd. En met name dan aan ons Wuustwezel. in die tijden lees ik veel o.a op dit forum. Heb wel eens geroepen dat ik serieus 1000,- zou willen betalen om nog eens een ouwerwetse ClubX avond mee te maken. En ik weet voor 100% zeker dat ik dat zou doen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar midden/eind 1994 Waauwww..dat was de beste Xtijd naar mijn mening..ik heb in dit forum wel wat avonden beschreven uit die tijd. Dat was echt hefig en super tof.
Maarja we moeten verder en dat is maar goed ook. Anders zou ik al lang dood en begraven zijn geweest. Ik heb tegenwoordig al moeite met een avondje doorzakken in de kroeg. (We worden ouwe lullen)
Zijn er nog drugs gebruikers onder ons? dat heb ik me wel eens afgevraagd. Ik persoonlijk neem nog eens heel af en toe een snuif mischien 2 keer per jaar. Een pilletje en speed is voor mij al heeel erg lang geleden. Terwijl dat m'n favorieten waren. ik was vroeger niet van de dansvloer af te slaan. Af en toe zou ik dat nog wel eens willen proberen.
Groeten...
ps. kennen jullie het (gabber) handje geven nog??