dj_neo HAHAHAHAHAHAHA. Die 2 kerels. Mo moat. Doe nog wa schaamlijker, tis precies stront vre hard opengewreven.
Bass En op de laatste foto heeft de rechtse het truike mogen aandoen da de linkse een week dervoor aanhad ๐
Sunreezer Bass schreefEn op de laatste foto heeft de rechtse het truike mogen aandoen da de linkse een week dervoor aanhad ๐ Explain ๐ Volgens mij is dit gewoon bruinen zonder zon dat op een amateuristische manier gebruikt is.
After dat is dus gewoon een RAGE aan het worden hรฉ tegewoordig :-o ik heb er al veeeel gezien met vooraan hun haar plat met gel, en dan zo de rest omhoog :?
Sunreezer Yep die rage is al enkele maanden aan de gang. Het is gewoon lachwekkend hoe sommige kerels zich aanstoten.
Bass Administrator schreefBass schreefEn op de laatste foto heeft de rechtse het truike mogen aandoen da de linkse een week dervoor aanhad ๐ Explain ๐ Awel, op de laatste foto heeft den ene het truike aan da den andere op de eerste foto aanhad als ik goe kijk :mrgreen:
Disco_Stu Mja hier in de local cafe zit er ook elke week ene met zo een coupe. Tis ook ne homo. Toeval ??
Sunreezer Er is vroeger toch nog een periode geweest dat veel mannen hun haar (gedeeltelijk) blondeerden? Die middelste zijn bakkes is anders ook ni mis
Trab After schreefdat is dus gewoon een RAGE aan het worden hรฉ tegewoordig :-o ik heb er al veeeel gezien met vooraan hun haar plat met gel, en dan zo de rest omhoog :? Daar liepen ze twee jaar geleden ook al mee rond in the level. Super sayins stijl
Den_Backer Trab schreefAfter schreefdat is dus gewoon een RAGE aan het worden hรฉ tegewoordig :-o ik heb er al veeeel gezien met vooraan hun haar plat met gel, en dan zo de rest omhoog :? Daar liepen ze twee jaar geleden ook al mee rond in the level. Super sayins stijl Yeps, idd..