pascal78 of een mislukte poging om die zieligaard (ben ik nu jongen of meisje) van Tokyo hotel na te doen
Dr. Poppers djginod schreefMooie velgen inderdaad 8) Ik denk niet dat ze geïnteresseerd is in jongetjes... Die wapenstok al eens gezien langs haar dijbeen? 8)
back to the 90's Dr. Poppers schreefdjginod schreefMooie velgen inderdaad 8) Ik denk niet dat ze geïnteresseerd is in jongetjes... Die wapenstok al eens gezien langs haar dijbeen? 8) ik wil ni weten wat ze bij de manne doet met die stok :twisted: en nu DE vraag,are those real or is it sylicone valley :mrgreen:
Dr. Poppers Om al wat in de juiste stemming te komen: (Franky, is dat niks om aan te trekken op de Carat Reunion de 24ste? :mrgreen: )
back to the 90's Dr. Poppers schreef(Franky, is dat niks om aan te trekken op de Carat Reunion de 24ste? :mrgreen: ) hoe zit da poppers,gaade gij aanwezig zijn? de stanne heeft ook beloofd dat em komt :tongue:
rizzo Mja, te triestig voor woorden eigenlijk. Ik hoop voor hem dat iemand hem uit z'n kortzichtigheid kan helpen.
lemant Die onderste kerel op de bovenste foto ... doet me wat denken aan figurentheater waarbij gezichtjes op een duim worden getekend.
back to the 90's lemant schreefDie onderste kerel op de bovenste foto ... doet me wat denken aan figurentheater waarbij gezichtjes op een duim worden getekend. da ist,ik wist dak da van ergens kende 😃
Matthias lemant schreefDie onderste kerel op de bovenste foto ... doet me wat denken aan figurentheater waarbij gezichtjes op een duim worden getekend. whaha!!!!! :mrgreen: Prachtig gewoon... :afro:
Dr. Poppers Zweedse dance groepen uit de 70s! http://pics.yemii.com/swedish-dance-bands.html EROVER!!! 😛
ThaMan Tsja zo was het wel he... ik lach dezer dagen al met al de bikkembergs janetten, wat gaat dat in 20 jaar zijn ? dan ga ik helemaal dubbel...
jorissenj Amai, degene die op het idee gekomen is om deze topic te beginnen verdient toch wel een dikke pluim hoor! heb al de 16 pagina's in een keer door genomen. Alleen als ik er aan denk dat mijn kind er ooit zo zou gaan bijlopen... dan krijg ik toch wel even kippenvel haha xXx