testor illusionfreak schreefzaterdag fuse en zondag middag met massimo mee naar ne afterparty in olen. Hoe was beyer? Ben er spijtig genoeg niet geraakt :?
Sunreezer Kga van die 4 dagen congΓ© is gebruik maken om nog is goe te gaan sporten. Ipv een zieke geest in een ziek lichaam ben ik nu aan het streven naar een gezonde geest in een gezond lichaam.
lemant woensdagavond waarschijnlijk naar Montuno Vibes (Laurent Warin, Kevin Jee, Henk ...) vrijdag: www.jemenfous.be
illusionfreak fuse was heel goed en een heel goede set van adam beyer.woensdag ga ik met zolex naar larocca denkelijk.
Den_Backer cherryman schreefzondag is nu natuurlijk wel ni drect nen idealen datum, werken maandag dus ja... Idem, veel van uw kameraden die maandag thuis zijn mss Matthias ? :-)
Matthias Den Backer schreefcherryman schreefzondag is nu natuurlijk wel ni drect nen idealen datum, werken maandag dus ja... Idem, veel van uw kameraden die maandag thuis zijn mss Matthias ? :-) tgoh... het was eigenlijk de enigste datum die nog vrij was en later zou nie meer lukke want sommigen zitten dan al in examens enzo... Je hebt gelijk, zondag is niet ideaal, maar we gaan voor de die hards!! π
carat-freak als ge nog eens zoiet wil doen geef mij eerst een seintje zou ik zeggen... enigste nadeel is da die locaties nie echt in de buurt van gent zijn π