Nou, dat zal ik je vertellen.
Wij zaten meestal in de kleine zaal. Ik praat over ergens midden 1994. ClubX was toen nog erg underground (naar mijn mening) Er klonk overal dezelfde muziek en de sfeer was erg intiem daar, wat wij wel prettig vonden. Anyway, op een avond zaten we wat te zeveren en te lallen op de lange rode bank waar je opkeek als je vanuit de grote zaal de kleine zaal in kwam lopen, voorbij de bar. Naast die bar was ook dat hok waar ik het over heb. Naar onze mening zaten we in een erg interessant en boeiend gesprek wat natuurlijk helemaal nergens over ging i.v.m de staat waarin we ons bevonden ; )
Een vriend van me zag een portier aankomen waarna hij iets wegschoot. Dit bleek later een pilletje te zijn. De portier zag niet goed wat er gebeurde of wie wat deed op dat moment en voor ik het wist lag ik met m'n maat in dat hok. Het ging razend snel. later vertelde ze ons dat we aan onze armen werden gerukt en zo dat hok ingeslingerd werden. Nou daar begon het kruisverhoor. Het leek wel of we op het politieburea zaten. Op dat moment was ik behoorlijk helder naar mijn mening. Maar, ik wist zowiezo van niks en m'n vriend deed alsof z'n neus bloede. We hebben daar een kwartier gezeten ongeveer. Maar wat het belachelijke van dit verhaal is, is dat we onze broek en onderbroek uit moesten trekken en ze met een zaklamp in onze bilspleten schenen omdat ze niks gevonden kregen. Later zeiden ze dat er wat grote dealers binnen waren en ze die zochten. Dit is voor ons toch wel een genant moment geweest. De portiers hebben wel z'n veronderschuldiging aangeboden en we hebben (serieus) een drankje gekregen (thanks guys NOT!!)
Maar ik heb het al 100 keer gezegd, ClubX was me heilig, en dit kon de pret niet drukken. We hebben daarna vrolijk verder gefeest en er later nog erg vaak om moeten lachen!
Gegroet....