quincy Alpha schreef In september zou Koloso terugkomen op vrijdag met grote namen, tot dan zal het wat aanmodderen blijven... Unk? Als het op zaterdag niet lukt waarom zou het dan op vrijdag lukken? Nu ja .. wie niet waagt niet wint zeker :-)
ProgressNation in Arenchi werkt het wel maar dat is één van de weinige uitzonderingen vrees ik. Feit is wel dat ze daar zowel op vrijdag (de groove en electrohousehitjes) als zaterdag (jaren 70-80-90-top 50) goeie zaken doen.
Sunreezer Arènchi is in die streek dan ook het enige alternatief op vrijdag, buiten de café's in Aalst dan.
ViNDieSeL kheb gehoord da eind augustus het contract af gelopen is en da zowel cherry en replay worden platgesmeten? iemand ier info over?
Matthias ViNDieSeL schreefkheb gehoord da eind augustus het contract af gelopen is en da zowel cherry en replay worden platgesmeten? iemand ier info over? Ja, maar ik heb beloofd voorlopig te zwijgen. 🙂
djfist Heb ik ook gehoord, Cherrymoon is uiteraard jammer... Replay... Schijnt dat da gebouw op barsten stond?
enfant_terrible Is positiva eigenlijk nog open? Hun site is al niet meer geupdate en ge hoort er al nix meer van. In elk geval ook beter dazed platgooien dan de cherry blijven verkrachten. Respect for the past
cherryman Matthias schreefGe zit er allemaal redelijk naast, denk ik... 🙂 laat de spanning nog even hangen 8) Tes mijninziens wel geen goei nievs :wink:
cherryman dj_neo schreefCM komt terug? 8) cherryman schreefTes mijninziens wel geen goei nievs :wink:...
Scarface Ik kan mij niet voorstellen dat de Cherry zou terugkeren... das economisch onleefbaar (waarom sloot het anders..) en ik vond het net goed dat ze de eer aan zichzelf hielden en in min of meer 'schoonheid' konden eindigen, nu de boel voor een paar weekends terug reanimeren lijkt me niet gewenst