guitarbands Annatraxa schreefBeste guitar&bands, Ik geloof dat uw IQ niet hoog ligt veronderstel ik zoals hier al reeds gezegt is geweest. Er is niks beter dan beatmuziek man,ge zijt blijkbaar achter met muziek. Btw,sorry dat ik dit moet aankaarten, maar als je op werchter komt en je moest daar een volledige razzia houden, man man, ze halen containers drugs boven. Ieder heeft zijn muziekstijl, daar valt dus niet over te discussieren vind ik. hey man, een jointje mag best, maar gene xtc ofzo tot 8 uur 's morgens, want dan leef je nogal decadent en functioneer je niet meer in de maatschappij
Sunreezer guitar&bands schreefhey man, gene xtc ofzo tot 8 uur 's morgens, want dan leef je nogal decadent en functioneer je niet meer in de maatschappij Moet ik eens beginnen met alle rockgoden op te noemen die ten onder zijn gegaan aan druggebruik.
guitarbands Maar ze gebruikte tenminste gene xtc. Jimi Hendrix en Kurt Cobain leven trouwens nog steeds, vele mensen denken dat ze de pijp zijn uitgegaan, maar ik heb Kurt nog gezien (september 2007) en Jimi heb ik ergens in 2005 zien lopen.
guitarbands ik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping
scalletheVilla guitar&bands schreefik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping Wie zegt dat sucker. Heb de Stones gezien in 1995 manneke,The Police en ook anderen als: Pearl Jam,Metalica en nog vele anderen ...Dus kom hier niet praten over muziek smaak verbreden...
guitarbands scalle@theVilla schreefguitar&bands schreefik wilde in eerste instantie gewoon julie muzieksmaak proberen te verbreden omdat jullie alleen maar naar electronische muziek luisteren, dit is namelijk mijn roeping Wie zegt dat sucker. Heb de Stones gezien in 1995 manneke,The Police en ook anderen als: Pearl Jam,Metalica en nog vele anderen ...Dus kom hier niet praten over muziek smaak verbreden... das pas een fractie vergeleken met wat ik heb gezien, dus je kan altijd nog wat leren (en ik andersom ook), trouwens schelden heeft geen zin jonge.
Sunreezer guitar&bands schreefMaar ze gebruikte tenminste gene xtc. Jimi Hendrix en Kurt Cobain leven trouwens nog steeds, vele mensen denken dat ze de pijp zijn uitgegaan, maar ik heb Kurt nog gezien (september 2007) en Jimi heb ik ergens in 2005 zien lopen. Ik denk da er hier enen ferm me onze kop aan 't lachen is.
Nostalgie90 Wss ene die nood heeft aan sociaal kontakt, zelfs als ze op hem pissen geniet hij ervan ... bekijk het als een soort masochisme ๐ Er is maar 1 ding aan te doen en dat is hem bannen met mijn complimenten, ik ga op "verdraagzame" rock gerelateerde forums toch ook niet liggen zeiken op hun muziek?
dj_neo Er luisteren hier nog velen naar niet-house muziek ook,hoor. Ik ben trouwens enorme fan van Elvis (En hij leeft nog,ze. Onlangs zien lopen, vriendelijke kerel, ergens september 2007)
ThaMan Francois lijkt van de aardbol verdwenen te zijn... Ook al lang niks meer van gehoord btw. Misschien ook op zijn vingers getikt concerning het hosten van mp3. 8)
DJ_Francois Nee ben niet van de aarbol af hahaha maar had het even zwaar druk en nu zeker dat het slecht gaat in de horeca pfff moet ik mijn zaakjes goed in de gaten houden. Boccaccio is voor mij een hobby en nostalgie en doe ik in mijn vrije tijd bij houden hahahah ja en mijn site pfff drama met overgaan naar een andere provider en inmiddels dus al tig weken ofline :s maar komt goed cheers!!!! Boccaccio 4ever