[verwijderd] Weet iemand wat Dave Davis tegenwoordig doet ? Vond hem toch altijd wel leuke sets brengen in cherry moon onderandere. Ik heb gehoord dat hij nog draait maar zen stijl is verandert meer de trance toer op.
[verwijderd] cloud schreefja in de cherry was die vree goed en ook zijn dj connection is de max idd die dj connection is mega !!
[verwijderd] kheb een set van em van op trance escape peis ik, en echt WTFFFFFFFFFFFF zukke naajs setjen, moja kdenk da tie nog van voor men tijd is. soooo...wa is er gebeurt me em? ๐
cloud had een aantal jaren geleden een residentie in engeland(balmoral ๐ )weet nie waar hij nu mee bezig is maar draait nu en dan nog in de cherry,jammer want ik zou hem wel wa meer willen zien
thepenetrator vond hem wel goe in den tijd in cherry. behalve als hij zat begon te worden. dan begon hij eigelijk wel soms een beetje te moosen :lol: maar op een goei manier
[verwijderd] ik denk dat hij nog bezig is met producen enz. Hij zou nog voor een of andere plaat de vocals gedaan hebben ook.