ja is meer drugsrelated ma toch, in Lagoa zijn steeds zulke fasen mogelijk.
Iets anders dak er nog meegemaakt eb; We verlieten Lagoa richting huis, mijn vriendin, ne maat en ik.Bij het verlaten ziek nog iem dak ken en kzeg ook ne goeiendag daar in die glazen inkomhal.Mijn lief en mijne maat staan al op de parking en khoor zo al heel de tijd iemand roepen terwijl ik nog bezig was aant praten.Dan komt mijne maat na me toe en zegt dak moe komen want datter da 1 heeltijd na me lief zat te roepen.Kzeg 'salu' en kga es zien zo en van een tiental meter ver zatter zo ene te roepen vanuit zijn deurgat van z'n auto."EEEiih Sale pute, je vais te niquer!!!"En kijk er zo naar en die blijft maar vanalles roepen naar haar.Kbesluit van gewoon na den auto te gaan en em stil te laten ma ondertussen was meneer in z'n auto gekropen en we zien die afkomen, terwijl die op ons af komt gaan we tussen andere auto's staan zodat ie ons nie kan omverkeilen.Op et moment datie passeert roeptie nog steeds vanalles waarop da ik en me maat wa dichter gaan en fluimen in zijn open ruit.Tmoe blijkbaar prijs geweest zijn want ie zet em direct in zijn achteruit en komt volle gas op ons af.BAM! op 2 auto's die daar geparkeerd waren, wij waren ondertussen op veilige afstand, hij rijdt opnieuw wa vooruit volle gas, pakt weer enkele auto's mee en dan weer in achteruit,kletse tegen andere auto's.Ondertussen komt de parkeerwachter erbij en die ziet em en die kerel rijdt op em af,die ook tussen de auto's en em der natuurlijk weer tegen!Uiteindelijk rijdt ie weg en trekt nog eens aan zijn handrem op da plekje bij het oprijden waar stenen liggen.De parkeerwachter kwam bij ons om uitleg en we legden het uit en tbeste van al was dat niemand zijn nummerplaat had.De schade aan die auto's was echt aanzienlijk.En khad echt medelijden me die mensen want die zijn geheel onschuldig en hunne auto deftig beschadigd.We moesten dan bij MJ en beloven dat als we die nog zouden zien em direct aanduiden.Nooit meer gezien dus...