ik kwam wekelijks in de Globe, zeker als mijn kameraad Tofke draaide, dan was ik zeker van de partij. lekker maf doen aan de draaitafel met hem...wat mis ik die tijd toch... 8) meestal kwamen wij dan af van cherry, of illusion, of boccaccio, of La Rocca... Goh, waar is de tijd toch naartoe??? Na Globe, zaten we dan in de TGV of in Beerse in een afterclub (checkpoint) met Tofke... zalige gast ๐ of Ossepoot in t stad was ook goe, de ossepoot, en de vogelmarkt ook aan de vogelmarkt in ons zalig A'pen...(gesloten wegens razzia toen,ikwas er weer eens bij uiteraard...en dope dat er rond vloog!!)
en ik ben ook zo'n gefreakte globe muziek collector geworden...ik zoek trouwens de Globe 10 (had die cd maar die is stuk, spijtig genoeg...)
En Idd die trap was klootte, ik viel er iedere week over ... zeker op de bollen...pfff... :-D :oops: als ik binnenkwam zei de buitenwipper al : Wendy pas op voor de trap hรฉ... en ikke, okรฉ (zo weg als een huis), klabatsnaar beneden...en de buitenwipper maar lachen...hihi
nu zat ik meestal inde Space (ook dicht)
Ja, die razzia dat weet ik ook nog, geflipt was dat toch...k wist dikwijls ni meer hoe ik thuis geraakte...maar t lukte toch iedere keer...zalig geflipt daar met Tofke...
I LOVE GLOBE ...