Het enige verhaaltje da ik over de Globe kan vertellen is dat ik daar op een Zondagnacht es binnengetuimeld ben na vrijdag de vroegen te hebben gedaan en een gans weekend non-stop fuiven en slikken zonder slapen te gaan.
Moet wel zeggen da ik over de Globe naast de Maxx spreek.
Allez, bon...
Ik en mijne maat daar naartoe, per brommer van Oostakker -ong.35km-
moe en afgeleefd.
Komen daar binnen, flesje vloibaren in ons kl gedraaid en aan den bar staan gapen naar den dansvloer.
Was gelijk ne gedetineerden die naar ne film keek, mee die tralies voor onzen neus.
Goe op gang zegt mijn vriend da den dien achter den toog hem aan het bespuiten is mee ne luchtverfrisser om dat ie zo neig zou stinken!
:? Ge moest hem zien, constant t-shirt'tje tot onder zijn en mijn neus duwen om te kijken of dat ie werkelijk zo neig stonk.
Meer dan een uur da uit z'n hoofd proberen prtaen maar nougabollen!
Den dezen mocht terwijl ie naar mensen die aan het breakdancen waren op de dansvloer z'n biezen pakken en naar buiten gaan :cry:
Wij daar rechtover in dda buskot zitten kijken naar de die die buiten kwamen en geloof het of nie, ik had op een bepaald moment het gedacht da iedereen die buiten kwam riep van Aaarghh, azo stinken.
Of hun neus zien ophalen en nog van da.
Crazy ze...
Wij dan uiteindelijk naar huis in de gietende regen in ons t-shirtje op t'brommerke.
Plot van het verhaal...gans de week ziek geweest :lol: