Nostalgie90 wie droinken ins gelievge hier uw eerste vgedachten neer te penne nog veertig flessen in de kelden te gaan!
djaxxie huh, de regels van de topic worden al overschreden blijkbaar ... enkel pennen indien zat VANAF NU 8)
ads zat en zat is 2 hรฉ. Op papier zou ik nu ook zat zijn, maar voel der niets van, kwestie van training zeker? ๐ Maar idd, laten we afspreken om hier te komen zeveren als we echt zat zijn, zullen nogal kunnen lachen achteraf met wat we geschreven hebben :o
Phonkalic BUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPS ๐ Redelijk gelajen toch, fff, miljaar :afro: Ow my god! Ik denk dak hier nog redelmatig ga kunnen een postje doen :o
Matthias haha!!! zaaalige topic!! ga ik ook ns doen, wanneer ik terug ben van balmo of overpoort of andere club, en nog net LC kan opene... ns zien wa ik allemaal ga type, strax wordt ik zo mega emotioneel en begin ik dan te janke of juist beginne schelde!!! haha! ๐ ๐
Den_Backer After schreefik ben tegen marginale dronken zatlappen Dan kunt u zichzelf waarschijnlijk niet uitstaan ofzo? :lol:
Nostalgie90 After schreefik ben tegen marginale dronken zatlappen en ik tegen marginale zeikers ๐ btw geen hoofdpijn, vroeg op zoals het hoort na drinken van kwalitatieve wijnen!
Nostalgie90 Phonkalic schreefIs een kater hier ook toegelaten? :pale: :unibrow: ffff, afzien ๐ Katers zijn altijd welkom ๐
Phonkalic nostalgie90 schreefPhonkalic schreefIs een kater hier ook toegelaten? :pale: :unibrow: ffff, afzien ๐ Katers zijn altijd welkom ๐ Haha, wel jammer dat je niet ziet wanneer je aan een post begint, en wanneer je gedaan hebt mee typen :lol: (zie 7 posts eerder) Ben beginnen typen rond 6u30 en denk dat het om 6u47u moet geweest zijn dat ik mijn 1e zinnetje toch heb kunnen neerzetten :o :retard: :lol:
Nostalgie90 Normaal hoort het bij de marginale topic maar dit hoort meer hierbij denk ik ... ๐ Wss nog gemaakt van echte teenagels en jodenzweet :? Geen nu toe die bedenkelijke blik op de wijnfles zet toch ook niet aan tot drinken ๐ 5.500 euro voor fles Hitlerwijn Een verzamelaar heeft 5.500 euro neergeteld voor een fles wijn uit 1943 met het portret van Hitler. Hoge officieren kregen dergelijke fles cadeau van Hitler tijdens de Tweede Wereldoorlog. De meeste exemplaren overleefden de jaren echter niet. Het veilinghuis uit Groot-Brittanniรซ schatte de opbrengst van de 'Fรผhrerwein' op maximaal 700 euro. Hoewel veel wijnen rijpen in de fles, is de wijn van Hitler niet meer te drinken.
Nostalgie90 olรฉ onderzetters van Willy Sommers te koop !!!! ๐ http://cgi.benl.ebay.be/NIEUW-GLASONDERZETTERS-MET-WILLY-SOMMERSPRINT_W0QQitemZ260086906590QQihZ016QQcategoryZ87280QQrdZ1QQcmdZViewItem zal eens vragen of hij bestand is tegen het morsen van hitlerwijn :lol: