The kingsclub is één van de beste afterclubs vant land maar het is nu wéér voor een tijdje dicht,naar wat ik vernomen heb is het voor 4 maand dicht,over 2weken was er een razzia en er werd een redelijke hoeveelheid drugs op de grond gevonden,één dealer en één verboden wapen (als wast da pepperspray) en 6pv voor eigen gebruik,en voor de rest zijn er inbreuken op arbeids en sociale wetgeving en is er een onderzoek naar fiscale fraude.Maar er is ook een tweede club van Kings in lokeren,Club two wel geen afterclub ma je kan er tot een uur of 10 feesten,enkel op zaterdag open.Dj JP;DJ Vince DJ Denise en ik denk nog e paar dj's uit de Replay van vroeger die er draaien,maar vanaf nu zondag is Kingsclub dicht voor een 4maand.Tis lang maar het kon evengoed voor altijd gesloten worden,dus denk dat de Mushroom weer veel volk zal trekken maar ja voor kingsgangers is dit niet hetzelfde ma tis er ook wel nog goed hoor,verder heb je nog InSame in Laarne nog nooit geweest en de Creamm hé das ook wel super,Space dicht en voor de rest weet ik er geen meer die ik ken.