Flasheur bouq schreefpooley schreefZe gaan het zo hard moeten afzwakken (gratis entree) dat het triestig en zielig gaat zijn. de donderdagen zouden al gratis zijn volgens de affiches en :roll: dus dan is die exclusiviteit van Noxx rap zoek da zal voor die arme studentjes zijn é 😃
ThaMan Kmoet wel zeggen dat da clubke wel serieus mooi oogt. Maar hoelang gaat het weer duren vraag ik me dan af.
jeec426 precies wel redelijk sjiek binnen. Maar ja op foto kunde uw badkuip thuis ook 30 meter lang doen lijken
JPClub Gisteren (nu ja vanochtend :x ) naar de "VIP" opening van Noxx Antwerp geweest. Ik kan jullie zeggen het is echt wel indrukwekkend groot binnen en sjiek...maar ja..hoelang gaat dat duren?? Om deze club elk weekend vol te krijgen zal men goed z'n best moeten doen. Maar ik denk wel dat er een degelijke marketing achter zit. Ben benieuwd...zal zeker nog eens terugkeren maar wanneer?? gr
BOUNCER die goto's op de site zien er goed uit lekker donker ook maar er zal toch een andere line mogen komen om mij aan te trekken maar ja probeer maar exclusief aan commercieel te koppelen makkelijk ios da niet
illusionfreak staan toch al paar goei geust dj's gepland... trentemoller--timo maas----dr lectroluv----carl cox----
jeec426 Is er al iemand geweest eigenlijk?? Zo ja hoe was't 😃 Denk dat wij er 1 van dezer ook is een kijkje gaan nemen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Is kijken of k da zillion gevoel terug krijg als ek binnenkom
jeec426 Zoals gezegd, 'k wil ne keer zien hoe het eruit ziet. Er zijn er hier veel dat de zillion slecht vonden. Heb daar op vrijdag schitterende momenten beleefd. Dees zal er wel verre van staan, maar ja. Wat kan er tegenwoordig de vergelijking met vroeger doorstaan :roll:
dj_neo Maja, ge moet eens zien op die filmpjes en sets. Azo nen rotmuziek. Volgens mij is dat gewoon Culture Club maar dan in Antwerpen. Maar laat gerust weten,ze. 😃
jeec426 Ja als't de culture club is dan pas ik sowieso nooit zo'n bende wannabe's bijeen gezien. Daar konnek zelfs nog ni genieten met goe gerief in mijn tas 😃
Nostalgie90 Muziek is wel ok, beelden en beliching zijn wat droogjes en t'zit precies niet echt vol .... Is dit de stijl van CC? Ben er nog niet geweest ...
Trab Zo'n filmpje geeft niet meteen een goed beeld, maar op het eerste zicht lijkt dat typisch antwerps sfeertje aanwezig. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar het is alsof iedereen zich inhoud daar. Meestal vind ik de sfeer te gemaakt...
lemant maten van mij zijn al een paar keer geweest, naar inrichting schijnt het wel goed te zitten (en het geluid in de main zou übervet zijn) de opkomst is blijkbaar niet altijd even groot, want zelfs David Morales kon geen zaal volspelen :roll:
jeec426 lemant schreefde opkomst is blijkbaar niet altijd even groot, want zelfs David Morales kon geen zaal volspelen :roll: Was te verwachten he, die tijden zijn voorbij
Sunreezer Mss hebben de mensen gewoon geen boodschap meer aan grote namen en willen ze zich gewoon amuseren?
jeec426 grote namen is ook niks speciaal nimeer. In de jaren 90 was het speciaal als er ergens ne grote naam opdook. Nu is't iedere week ne "grote" da komt. Weet nog goed toen ik in 98 naar i love techno ging da het voor laurent garnier was. Zalige set toen. Ineens alle lichten in de hal da aangingen en iedereen maar blijven roepen en fluiten, magistraal