als ik uw posts zo lees, gaat het bij u voor 90% om de winst
zoals ik dus al zei, DANCING = BIG BUSINESS
als eigenaars die ingesteldheid hebben, zal de club nooit lang bestaan, laat staan lang genoeg om uw 4milj euro terug te vorderen, muziek & een aparte nachtcultuur moet de reden zijn
met uw post maak je u enorm belachelijk en kom je over als een 18jarige puber die DENKT gemakkelijk rijk te worden; je verwacht 1500 personen op een zaterdag? en dat in een club waar er 3000 personen aanwezig kunnen zijn? denk maar eens aan hoe leeg de club er zal bijstaan... en wat een jaar later? wat als er 150man aanwezig is ? :lol:
Star-Vision schreefiedereen drinkt een sterke. 9000 €
iedereen moet jas afgeven aan de vestiaire. 1500 €
wat een zinnen man!! laat ons eens beginnen met dj namen? muziek? concept? laat staan een uitstekende muziekinstallatie & lights... en wat als de club toe moet gaan na een razzia... wanneer je 1 miljoen BEF winst hebt per maand, wat enorm veel is voor de modale mens, dan zal je 160 maanden moeten werken, en dat is idd... 13 jaar een club hebben die volop draait... nog steeds overtuigt? probeer eerst eens 13 maanden te overleven... in een lokale danscafé hier in de buurt kost de geluidinstallatie 4miljoen, ik veronderstel dat die van een degelijke dancing 40 miljoen moet kosten, toch als je er een MEGACLUB van wil maken (om de vergelijking door te trekken met Duitsland, daar staat de muziek op de één of andere manier luid, en toch kan je tegen mekaar nog praten zonder te moeten roepen, loepzuiver zoals men wel eens zegt...) geef mij maar mensen zoals ProgressNation die verstand hebben van de uitgaanswereld dan een loser zoals jij die met calculator uitrekent hoe hij snel wil rijk worden
een uitstekende website & flyers zal u al genoeg geld kosten, om maar een dom voorbeeld te geven
ik geef u maar 1 raad, je zal vele uren hard moeten werken om mensen blijven te lokken naar uw club, en geloof mij vrij, dat lukt niet met de typische one liner :
enjoy the best club/house/minimal/progressive/retro sounds at the one and only megaclub in antwerp!