Dan kende ik zoiezo nog een paar series die ik vroegahhhh altijd of vaak keek:
The Hulk, onze groene held, als tie kwaad werd, nou pas dan maar op...
Dan houd ik erg van droge humor, en deze 2 tekenfilm series, was wel het toppunt van droge humor:
Heee, daar heb je mijn baas, die wil vast met me spele....
Dan hadden we op veronica in 1988, een hele coole serie over het verhaal van William Tell, met z'n appel, enzo... Crossbow, in de stijl van Xena enzo, maar dan wel wat donkerder van stijl ! Erg spannend. Heb ze denk ik toen allemaal gezien !!!
Daktari, heb ik ook vaak gezien. Lekker in The Jungle, veel dieren enzo, en ook spannende verhalen, volgens mij ook met een aap met een eigen wil enzo:
En wie kent er nog de grappige en wazig serie Doctor Snuggles ???
The Powers ofMatthew Star, die kon met z'n ogen ofzo allerlei dingen doen, objecten bewegen enzo. Was wel een coole serie !
Bassie & Adriaan. Ja, wie kent dat niet. Maar in de beginjaren, was dat echt wel spannend:
Don Quichot, de ridder die de wereld introk, met paard en nichtje en weet ik veel allemaal. Het is alweer een laaaaange tijd geleden, dat ik deze serie heb gezien !!!! Heb nog van de Avro(bode) gids een lange tijd al deze plaatjes uitgeknipt, en in een groot plakboek bewaard. Zo kreeg je een mooi langlopend verhaal.. waar zijn die tijden :lol: :?
Later meer series.... anders wordt ie zo lang ๐