cherryman nostalgie90 schreefeldivino schreefcherryman schreefmacgyver was alleszins altijd bom om naar te zien Airwolf hem ik hier ook nog ni zien passeren,weinig van gemist, nu ook bijna nergens meer te vinden... (niemand ooit gezien?) zeker gezien, over dien helicopter ging da. Ma is daar ook geen film over gemaakt? Zo een zwarte supersonische helicopter... grtz idd ne film, was wel de tijd van de helicopterfilms zoals Blue Thunder π Meerdere zelfs dachtik, men broer heeft zo nog een paar video's van uit amerika laten komen, maart probleem is dat da enkel voor speciale video's is (kunt da hier gelijk ni afspelen) :?
eldivino nostalgie90 schreefeldivino schreefcherryman schreefmacgyver was alleszins altijd bom om naar te zien Airwolf hem ik hier ook nog ni zien passeren,weinig van gemist, nu ook bijna nergens meer te vinden... (niemand ooit gezien?) zeker gezien, over dien helicopter ging da. Ma is daar ook geen film over gemaakt? Zo een zwarte supersonische helicopter... grtz idd ne film, was wel de tijd van de helicopterfilms zoals Blue Thunder π Idd ja, ng zo eene classic π
poehaaaaa yep daar heb je er nog zo'n idd: Chips (welke jongen droomde er niet van met zo'n moto over de baan te vlammen!) en Alf natuurlijk (herinner me nog dat m'n vader absoluut elke aflevering moest opnemen als ik er één niet kon zien)
carat-freak de echte classix worden vergeten... de bereboot, de fabeltjeskrant, plons en tik-tak... :lol: π das wel heel diep graven als ik me daar een afl. probeer van te herinneren
eldivino En wie kent er Webster ng? Da klein negerke dat in da flatgebouw woonde in New York... π π
ThaMan idd.... da was echt wel een klein negerke en dan had je ook nog.. Arnold Family Ties Van MacGyver heb ik wel 2 seizoenen op DVD, Van Knight Rider 3 seizoenen op DVD en van Magnum heb ik er 4 van op DVD. (kmoet er nog veel te veel van zien)
eldivino puree schreefen Hi-Men, kent dat iemand hier ? Werd veel op RTL getoond Da ken ik ng ja, heb daar vroeger een massa van die poppekes van gehad ng, is zo een rage geweest... De slechterik daarin was skeletor π damn das alweer lang geleden...
Nostalgie90 Op de Frankrijk was het altijd club DorothΓ©e ... o.m. Dragonbal z etc... En dan die filmpkes over het menselijk lichaam :lol: maar ben de naam kwijt, van dezelfde karakters hebben ze ook de evolutie van de mens gespeeld!
crt Trab schreefKent er iemand deze nog? 21 Jump Street Flikkenserie, waar de flikken nog cool waren :lol: of Booker :-D Dennis Booker! Grtz 8)
ThaMan Hi-Men.. was dat niet "He-Man" ? Maar tegenwoordig noemen die She-Man's zeker π Naagh was wel lekkere tekenfilm reeks, alsook die film was wel fun met Dolph Lundgren in de hoofdrol en ooit ook nog gebruikt in "Snap-The Power" als Intro..
Nostalgie90 Den tijd van de gespierde superheldenfilms a la Conan, Hercules, The Sword And The Sorcerer, The beastmaster etc ... π
ads he-man, ook nog gezien. Had zo een bordeau spookje, en zijn vervoermiddel was een groene leeuw. Ook veel naar gekeken.