[verwijderd] Op 22 mei 1998 organiseerde de carat een dj-contest. Na verscheidene voorrondes en preselecties werd op die datum de winnaar vastgelegd. Prijs voor de winnaar: een vaste stek in het carat dj-team... Aankondiging: Artikel: En de winnaar was Cosmoooooooooooo Artikel: Bronnen: Outsoon 54 en 57
Sunreezer Volgens mij is die nergens vast resident, ik weet wel da em deze zomer geprobeerd heeft van het werelduurrecord dj'en te verbeteren, maar weet iemand of hij daar in gelukt is?
cloud heeft samen na de carat met franky jones resident geweest in de groove,ik heb hem nog nooit horen draaien
[verwijderd] Hehe, onze Bart, ja was daar bij op die contests, Norman Bates was daar ook bij, ook lid van dit forum (juist he Norman) Voor je je suf denkt wie ik ben, ben nen goeie maat van dj jack :twisted: Mvg Clubbie
[verwijderd] gisteren nog met de jury gesproken. Cosmo was overtuigend den beste. Heeft gewonnen door een super platenkeuze en techniek. 2de was dj stefan ( later ook carat dj geweest)
[verwijderd] ik heb 1 cassette'ke van diene cosmo, ik zeg alleen maar 'PERFECT !!!' gedraaid op,die hele cassette is van A tot einde B kant gewoon GOED 😃 grtzz
[verwijderd] hier van t zelfde man,ik heb ook veel cassetten van de carat maar ken er ook geen kl*te van hoe ik die moet posten ... greetz 8) 8) BRING BACK THE GOOD OLD DAY'S !!! 8)