dj_neo schreefVoor te betalen, ja ik zit soms ook krap bij kas maar m'n maten begrijpen dat en die trakteren mij dan ne keer meer of laten mij meedrinken aan goedkoper tarief van 't fleske omdat ik student ben en sommigen van hen al werken.
welja als we ons aan het opwarmen zijn op cafรฉ is da ook wel da ze et toerke rond de tafel doen, dan geef ek gewoon men euroke 25 af aan diegene die betaald heeft, en die verstaan da ook wel da kik nog school loop en geen geld schijt natuurlijk, das dan wel op cafรฉ, in een dancing is da ni te doen natuurlijk ๐
ff duidelijk maken da kik ni behoor tot de gsm generatie ๐ kben een of ander goeikoop nokia model, kweet nieens wel typen theeft wel een kleurescherm en da heeft mij 40 euro gekost ๐ en veel sturen/bellen doe ik toch ni
nu ja 7/8u thuis komen tussen da gaat nog bij mij, als ek het op voorhand laat weten van tzal da uur zijn, kvind het wel spijtig dak ni meer kan gaan afteren maja, nog zo groot is het spectakel als ze dan es op weekend zijn ofzo ๐ hehe
en da weekend/vakantiewerk
de cops hebbe mij ni echt gerust gelaten in 2006 dus... ik wist op voorhand al dat ik ging werken lange zware dagen, voor niets, plus kmag nog een werkstraf gaan doen ook vant verlof, da wilt dus zeggen da ik in die periode ook al ni kan werken.. weekendwerk wou juist men cv in dienen en toen brak ik mijn dijbeen, tzijn zowa mijn ongeluksjaren ๐
kzal kik het moeten doen me 30euro op vrijdagavond... da ze den drank is goeikoper maken in de dancings, overlaatst kom ik de mushroom binne, vrij vroeg voor ik naar huis ging zat nog ni volk just es goeindag zeggen tegen de dj's nzo, ja pak mij e pintje asge wilt, en geeft den dave ook iets, ja das dan 6euro alstublieft, WTF 3euro voor een pint tgaat der over ๐