sventibold Phonkalic schreef:eek: Wijs!! Eens naar "man bijt hond" sturen :-) Daar hebben ze zo'n rubriek "anno" waarin ze een foto tonen van x aantal jaren terug en een foto van tegenwoordig. Da zou wijs zijn! 8) spijtig dat die rubriek nimeer bestaat, toch ?? ma idd, heel ferme foto!
Trab sventibold schreefspijtig dat die rubriek nimeer bestaat, toch ?? Wel een goed idee eigenlijk :cool:
cherryman wie mij ni gelooft dat die ruiten er nog steeds inzitten moet eens passeren langs CM deze week, er is zo een ijzeren plaat afgewaaid en ge kunt de ruiten zien nu, zal zien of ik der vandeweek nog ies tijd heb om foto van te trekke :-)
Nostalgie90 cherryman schreefen ze blijven maar komen :eek: Hihi de foto links boven is precies dancing Fabiola ๐ MET decaporgel uiteraard! :-D
Matthias vette bak voor de deur!! :-D Amaai, die foto's, wat een wereld van verschil met begin jaren '90!! haha!!
Nostalgie90 Ford Taunus misschien? Eens naar het magazine "onschatbare klassieker" mailen die weten wel wat merk dat is :lol:
cherryman tomaz schreefIk zou zeggen: zet de foto's in het album want die wil ik ook wel eens zien. Dizzy schreefrepost please beetje verder kijken dan ulle neus lang is :mrgreen:
bouq Voor de 'Supra' staat idd ne Ford Taunus MK1 (ne coupe zelfs). Voor den 'American' staat volgens mij ook ne Ford Taunus (van 1955) maar vind geen deftig fotooke van nen achetrkant van zo'n masjien ๐ ma da kan natuurlijk ook weer iets helemaal anders zijn :roll: