Daar dacht ik zelf ook aan :wink: Vroeger, hééél vroeger, toen ik nog in Nighttown in Rotterdam draaide en Thijs nog een volslagen onbekende DJ van de Graanschuur in Breda was en werkte in Basic Beat in Rotterdam, kwam hij een keer de hele avond aan m'n kop zeuren of hij alsjeblieft een keer in Nighttown mocht draaien. Ik heb hem toen verteld dat hij eerst maar eens moest leren draaien en zijn platenkeuze moest verbeteren. Hij draaide destijds notabene slappe club!
Jaren later kwam ik hem tegen op een bevrijdingsfestival in Vlissingen waar we beiden moesten draaien en ondertussen was hij wereldberoemd geworden. Ikzelf was op dat moment volledig op m'n retour als DJ...helaas... Het was een openlucht feest, voor een man of 5000 denk ik en we stonden midden op een plein in een gigantisch hoge toren. Van tevoren had ik een stuk of 2 flessen wijn achterover geslagen en een paar 🙂 naar binnen gewerkt. Gigantisch van m'n pad, u begrijpt het al... Natuurlijk was al het volk gekomen om hem te horen (of eerder te zien, want iedereen stond een beetje naar boven te kijken) en na zijn set mocht ik het van hem overnemen. Hoera!!! Na m'n eerste plaat (een snoeiharde Red Planet) was het publiek al gedecimeerd tot een stuk of 2000 (het was duidelijk dat het een Trance publiek was, en geen Techno) en na de 3de plaat heb ik het moeten opgeven omdat ik met m'n vage kop de arm van de 1200 kad gebroken. De organisator was furieus en ik begreep maar niet waar hij het over had omdat ik niet eens in de gaten had wat ik precies had gedaan. Wat een afgang en wat moet die Thijs hebben gelachen :wink: