Weet je wat het volgens mij is?
ik moet trouwens zeggen dat ik niet weet hoe het in Belgie zit maar bij ons in nederland gaan alle maar dan ook alle kleine clubs en discotheken op de fles, oftewel falliet!
Mega feesten zoals Sensation en de outdoor overdag feesten (die als padestoelen uit de grond schieten) zijn erg hot momenteel.
De jeugd betaald schijnbaar liever 80,- voor een entree bewijs en nog eens 50,- voor drank en mischien nog eens 5 tientjes aan dope.
ik krijg het idee dat de meesten jeugd nog maar eens in de 6 weken op stap gaat. ik kan dit natuurlijk mis hebben.
Onze generatie (begin 30ers) gingen elke week. Er waren 10 tallen kleine clubs waar je naar eigen smaak heen kon.
ClubX viel bij mij ook onder een niet erg grote disco. zo waren er velen. Er is er geen een van over. Nogmaals bij ons!
ik vind dit eigenlijk erg raar. Waarom zou de jeugd niet helzelfde kunnen feesten als wij dat konden?? Zijn ze gewend geraakt aan de mega disco's waar je 35 zalen hebt en 5 snackbars en shoarma tenten?
Het zal zo wel moeten denk ik... ik vond het vroeger een stuk leuker. Maar gelukkig ga ik niet meer zo vaak stappen dat scheelt 😃
grtz&respect..