Man Man Man
Kerel heeft serieus wat respect afgedwongen bij mij, het gaat namelijk over het volgende.
Iedereen weet ongeveer al dat em met een nieuwe CD busy is met allemaal herwerkte tracks van de loop der jaren. Nu is het probleem dat hij geen label kan vinden omwille dat Pete Tong gezegd heeft dat het geen "Top 10" materiaal is. En via zijn "eigen" label heeft hij geen zin in, omdat hij meer een studio mens is dan een bureau mens. Dus wat hij nu gaat doen is zijn nieuw materiaal gewoon op zijn website zetten zodat het Free Downloadable is.
Dit getuigt in mijn ogen van enorm veel respect en voor de liefde voor de muziek. En zeker niet iemand die denkt in $$$ tekens zoals 99% van de klote producers heden ten dage. Ik noem die mensen " een ondergang van hun eigen success".
Maar bon... ikzelf heb al een 5 tal tracks als "working titles" mogen hebben en indien interesse zal ik ze PMen indien je ze wil. Maar zoals ik al vernoemde staat "Bounce Back" al te beluisteren op zijn website (nog niet downloadbaar) via http://www.cjbolland.com/index02.html