Jaja de Groove in Kumtich hier enkele kilometers verder. Ben er een paar keer geweest. Ik dacht dat in eerst instantie het dezelfde eigenaar was die ook de Sphere had op de beestenmarkt in Tienen (ne Jokke of zoiets). Franky Jones was er idd resident, samen met een zekere Fre en nog iemand. Er zijn ook een aantal Extreme on tour parties geweest. Die van de Carat heeft dat idd ook nog een tijdje open gehouden onder de naam Image, maar met het logo van Carat. Dat was na de sluiting dacht ik. Toen was het ook als gewone club geopend, niet als afterclub. Eigenlijk heeft dat nooit echt deftig gemarcheerd, onder welke naam en bestemming ook. De ligging is niet ideaal, en het Tiense publiek heeft niet altijd de beste reputatie gehad. Zoals hier boven al vermeld is, niet al te veel volk, maar er zat vooral zwaar volk met de nodige boelzoekers. Nochtans was de locatie op zich niet zo slecht. Niet te groot, 2 verdiepingen, donker kotje,... Als afterclub ofzo zou het ideaal geweest zijn. De dj stond er wel in zo'n glazen kooi (zoals bv ook in de Rex in Parijs), en dat vond ik wel wat raar