Fieneke schreef
Omdat je wel meer van die prachtige uitspraken doet, je doet precies of het een onschuldig ventje is. Maar wat ie de ouders aandoet met zijn verzinsels, daar sta je wel niet bij stil. En dan overdrijf ik met mijn spreekwoordelijk vierendelen, want dat wou je toch zeggen of niet soms? Onthou dat ik een vrouw ben en altijd emotioneler reageert op zo een zaak, zeker als je zelf familie hebt dat tot op dit ogenblik nog steeds niet teruggevonden is !
Je moet er trouwens maar tegenkunnen dat als je stookt en voze opmerkingen maakt, je er terug krijgt.
Ik weet echt niet meer waar je het haalt, je mag hier gerust mijn "prachtige uitspraken" eens op een rijtje zetten, en doe er meteen ook mijn "voze opmerkingen" bij ... ik ben benieuwd (tenzij je zwaar aanstoot hebt genomen aan een :safe: smiley).
En denk je nu echt dat ik niet snap hoe kwetsend die fantast moet zijn voor de familie?
Ik wou gewoon duidelijk maken dat jij te snel een oordeel had geveld.
By the way, met opmerkingen terugkrijgen heb ik totaal geen probleem hoor, maar zorg er dan tenminste voor dat ze steek houden ipv van mijn persoonlijkheid te proberen analyseren en uitspraken te doen over mijn denkwereld.