Ik passeer regelmatig aan de James in Diest, ben er zelf eigenlijk nooit binnen geweest want stond bij ons bekend als een johnny & marina kot, en wij hadden in den tijd ook keuze zat uit een reeks clubs waar ge als zware feestganger spontaan van begint te watertanden : vrijdag was t carat (als t open was) of club reflex (dankzij dj sandy was dat johnnykot toch wel vrij plezant) , tegen dat t terug licht werd reden we naar outline (als t open was :lol: ) of kwamen bij mekaar in mijn appartement om daar wa onnozel te liggen flippen en te wachten tot er terug iets openging :cheers: , s zaterdags was t altijd eerst efkes sandy de groeten gaan doen in club reflex, om dan tegen 1 uur naar Illusion te rijden, daar rap iedereen goeiedag gaan zeggen om dan naar de bizar te rijden, tegen dat dat dicht ging terug den illusion in en tegen dat dat in dien tijd dicht ging, was t al ver middag, dus hoog tijd om es in den outline te gaan zien ๐
Als outline s zondags rond 5 uur dichtging trok heel de bende daar naar zo'n truckerscafe maar dat was erover voor mij, ik ging dan wa rusten thuis tot een uur of elf s avonds want dan was de carat open :cheers: :cheers: :cheers: en da was tot maandagmorgen en liefst zo lang mogelijk tot ik moest gaan werken.
En hoe stikkapot ik s maandags tegen een uur of 5 s avonds ook was, ik kroop na t werk in de zetel tot een uur of 9, en dan was t klaarmaken, de troepen verzamelen, auto in en tegen een uur of 1 zaten we in extreme tot dinsdagmorgen ๐
Dju ben hier wel zwaar aan t afwijken want had t eigenlijk over de james :lol: Ik zal er binnenkort es fotoke pakken se want zo'n 2 jaar geleden leek t alsof ze t opnieuw gingen openen (toen waren ze aan t werk) maar tegenwoordig groeit er gras enzo op de muren dus t begint er uit te zien zoals de laatste dagen van carat ( ๐ ๐ ๐ breekt nog altijd mijn hart als ik denk aan die fantastische keet die er op t einde zo slecht uitzag)