quote="ThaMan"]Tsja is ID&T he.....
zeer veel bewondering voor deze mensen die het toch maar van NIKS uit de grond hebben gestampt en die nu toch wel 90% van de markt in Nederland beschikken.
Er komt btw ook een ID&T radio in België, wat el positief nieuws is, want de party reports die ze uitzenden zijn wel heerlijk.[/quote]
Tja, maar ze melken alles zo verschrikkelijk hard uit en lijken mij vaak zo ongeloofwaardig dat ze bij mij op niet veel respect moet rekenen (puur op muzikaal vlak dan). Neem de nu de gabber. Eerst halen ze er massa's poen uit door de muziek zelf zo infantiel en plat te maken als maar kan zijn. Ze persen er echt alles uit. Eind jaren 90 laten ze het genre dat compleet vallen omdat het commercieel gezien niet aantrekkelijk meer is. Gabber is dood, leve de platte trance. Daarna werd hardstyle de trend, dus namen ze die ook maar mee. Tot in 2001 en later de hardcore weer begon aan te trekken, en hups ineens was het alsof ze het genre altijd blijven ondersteunen zijn, alsof ze al 10 jaar lang de enige echte vertegenwoordiger zijn. Thunderdome begon terug met parties, terug cd's ect. Kwalitatief lijkt het allemaal beter dan 10 jaar geleden, maar toch... Nu brengen nog altijd doorslag retro compilaties uit waar voor de honderdste keer dezelfde tracks opstaan. Ze draaien gewoon mee met de commerciële wind. Hetzelfde geldt voor hun dj's. Hardcore was "dood" en van die zeikers zoals darkraver, dana, gizmo gingen dan maar ff trance of hardstyle draaien. Het genre is weer "in", en hub ze switchen weer. Nee, die organisatie geniet bij mij 0% geloofwaardigheid op muzikaal vlak
Hun feesten zijn qua showgehalte en organisatie blijkbaar altijd wel 100% in orde. Die sensation parties bv zien er telkens weer indrukwekkend uit. Daar kunnen wij hier een fameus puntje aan zuigen. Nu ja het zal die commerciële aanpak wel zijn die ervoor zorgt dat ze al meer dan 10 jaar zo'n succes hebben. Ze bieden een totaalpakket aan van goede organisatie, goede show en muziek die bij een groot publiek scoort.
Ik zeg het, een feest waar de omkadering door de hollanders wordt gedaan en de line up die meer aan het (toch iets meer) kritische Belgische publiek besteed is. Maar hier in België zullen ze hun hollandse lijn wel doortrekken denk ik