Ik zal er geen aparte topic over maken maar...
kleine review van Retro-party 25/12/04 @ H2O
Het zag er veel belovend uit de grote zaal was uitgedost met mooie rode gordijnen overal hingen er 'keltische kruisen' personeel was aangekleed.
De line up in de grote zaal was ongekend: dj's rod, alex, greg, baptiste, stuk voor stuk ongekende bedroom dj's denk ik maar om elf uur na enekele voorbereidingen weerklonk het eerste nr nl: lords of acid; sit on my face daarna een hele bekende ook met het refrein you wonna suck tuuuuuuut, rock to th beat, de toon werd al direct gezet dat deze dj' s er een lap op zouden geven.
Ben dan ook bijna heel de avond in de grote zaal blijven staan,genieten van mijn muziek. Ook ongewoon voor een zaterdagavond in de h2o het volk kwam al opdagen rond 00h30 en rond 01h30 zat de keet vol met 'happy people' dat gevoel had ik al lang niet meer gezien dat er op iedereen zijn hoofd waar je ook keek er stond daar ne 😃 opgeplakt dat het niet meer mooi was, COOL. En sfeer dat er daar was handjes in de lucht, tieren pfffffffffffff te mooi voor woorden. Voor mij was het echt een old school avond waar peace love and ... overheersten.
Conclusie: Beste avond van het jaar 2004 @ h2o.