H20 blijft idd een vaste waarde die nie afwijkt van de lijn die ze nu al jaren volgen, grote zaal om te overleven met vrijdag techno en op zaterdag electrohouse/minimal, kleine zaal blijven ze trouw aan hun underground house roots... en daar breng ik dan ook de meeste tijd door. Zie daar vaak volk dat ook in de Cata's zat in Roeselare, blijft kwa sfeer en muziek de beste club van het land... Ben er nog nie geweest sinds ze vorige maand een nieuw soundsystem hebben maar het schijnt de moeite te zijn... Hier zijn alle groten al passeert of toch bijna, ik mis nog Mark Farina om het lijstje volledig af te maken.... Raoul kom er af en toe eens langst en Lawnchair Generals en Inland knights vinden ook de weg naar deze club... Johan blijft er toch voor zorgen dat de muziek primeert....
Nu vraag ik me enkel af waar Kalky en Brandy naar toe zijn, vroeger zaten die in de Rêve d'ö en later de Pure maar sindsdien hoor je er niets meer van en die konden toch ook prachtige sets draaien, Kalky nog eens op een flyer zien staan op een retro night (retro mais pas trop), mis die gasten eigenlijk wel want die brachten ons toch vaak in hogere sferen....
http://nl.youtube.com/watch?v=BBfIhgQMmTU
Raoul met Heather in de H20 .... klasse klasse
Deze club verdient toch een plekje naast de andere ipv hier zo wegestoken te zitten tussen al de rest...