Gio schreefAls ik me moet baseren op de film Trainspotting zie je genoeg... Ok, dat is maar film, maar toch... In de beginperiode van Jambers heeft 'm eens 'n reportage gemaakt over heroïneverslaafden waardat er 'n kerel zich 'n shot zette tijdens die aflevering. Na 'n goeie minuut was 'm zo weg als wat en bewoog bijna niet meer op z'n stoel. Z'n ogen op 'n kier en hier en daar wat gebrabbel over z'n video 😃
zolang je maar beseft dat je tegewoordig hetzelfde effect kan krijgen via de zogenaamde aanvaarde softdrug weed, ik ken er een paar die na het roken van een dikke blunt EXACT hetzelfde reageren als jij hier beschrijft
akkoord, je bepaalt zelf hoeveel je er in doet, je bepaalt zelf of je naar holland rijdt of koopt van een dealer zonder dat je weet wat je krijgt, maar zijt maar gerust dat dit ook kan via 1 blunt!
JDG schreefDat happy gevoel zal ook wel een groot stuk drugs gerelateerd geweest zijn natuurlijk. Heb toch dikwijls meegemaakt dat ik in het weekend met sommige mensen uren kon babbelen, en dat precies mijn beste vrienden waren. Tot ik ze dan eens in de week, nuchter tegenkwam, dan kon er met moeite nen goeiendag aan af.
Dus in hoeverre dat Happy Family gevoel echt of fake was: me don't know
ah ge weet het dat het fake is, uitgaansvrienden zul je weinig houden in the end, en idd, het love gevoel is de dag nadien over
then again, het zijn wel de beste feestjes en ik ben content dat ik het meegemaakt heb!
tegewoordig is het idd het wereldkampioenschap stilstaan, in combinatie met een mooi hemdje :mrgreen:
ps: er bestaat ook nog iets als pumpin mnml en ik kan u verzekeren dat dit ook super feestjes zijn! op 1 voorwaarde: de installatie moet subliem zijn want ik heb nooit of weinig mnml leuk gevonden op mijn pc, echter waar de muziekinstallatie goed is... is het subliem soms :-o
en psytox, niet zeveren hé man, duitsland is het land bij uitstek ivm drugs, superfeestjes zolang je maar beseft dat daar weinig mensen nuchter staan
ik zou graag eens een feestje meemaken waar iedereen nuchter is,
zou het ooit 1 keer leuk zijn zoals wij dat kennen? denk het niet
verklaart ook het succes van x vroeger