kan erin komen keskon, heb ook liefst hemden van tommy of van mexx. nie voor het merk, want da logoke heb ik liefst zo ver mogelijk weggestoken (vanbinnen dus), maar zijn degelijke hemden, en voor de job heb ik wel degelijke hemden nodig. Een keer thuis daarentegen, is het den sloddervos t-shirt aan, kwestie van beetje contrast te hebben.
Die foto's van die nike hurrache's (of hoe schrijft ge et ook alweer?? :? ), zijn echt wel nostalgisch. had er vroeger ook, maar dan die met paarse kleur.
kledij van bikkembergs draag ik niet, zo afgezaagt (zelfde als met die kledij van scapa over paar jaar), en de puta madre al zeker nie (amai, zo lelijke t-shirts, met gouden letters en wa weet ik nog allemaal van kleuren).
tijdens weekend loop ik rond met kledij die ik zelf graag zie, en waar ik mij goed in voel, dus da kan zowel nen training zijn, als iets anders, maar meestal (bijna altijd), loop ik gewoon casual gekleed, met jeans en t-shirt (in zomer), of pull (in winter). hemdjes zoals gezegd zijn enkel voor tijdens de week te gaan werken, of voor gelegenheidsfeestjes.