back to the 90's Red Army schreefredelijk zeker dat dat het Puma disks zijn inderdaad Red Army,het is Puma disc
Lestat StevenR_73 schreefwitte 'rocks' genoeg ja :mrgreen: fotoke? Kheb wa moeten zoeken want hier zijn ze net zoals buffalo's ni meer te vinden - gelukkig bestaan er nog landen als Spanje ๐ Of voor de zware types ๐
Dr.โ Poppers Buffalo's worden nog verkocht in Duitsland, ook nieuwe modellen, dus 't merk bestaat nog. 'k Heb wel geen idee uit welk land dat oorspronkelijk komt. Roze L.A. Gears met lichtjes! :pig:
Lestat Dr. Poppers schreefBuffalo's worden nog verkocht in Duitsland, ook nieuwe modellen, dus 't merk bestaat nog. 'k Heb wel geen idee uit welk land dat oorspronkelijk komt. Roze L.A. Gears met lichtjes! :pig: Ik denk ook Duitsland - vree schoon schoenen trouwens op diene site, spijtig ni leverbaar in Belgiรซ ๐
69 Lestat schreef Was dat niet net na de tijd van chevignon ? ๐ en er was nog zo'n merk waar ik nu ni kan opkomen - ik had daar t-shirts, broeken, zwembroeken, beke vanalles van, kostte ons ma veel geld ocharme maar ik wou da perse hebben, t merk was zo in sierletters geschreven - iemand ? ๐ Chipie!!! Amai, na een jaar toch antwoord gekregen :clown: Heb hier nog duidelijk veel bij te lezen :scratch:
Magicdavo buffalo is spaans en nog te verkrijgen in aalst :p nike air huarache vond ik de max! ik heb nog een paar kunnen vinden!
69 Magicdavo schreefbuffalo is spaans en nog te verkrijgen in aalst :p nike air huarache vond ik de max! ik heb nog een paar kunnen vinden! idd, bij Mayday, de winkel met de dreunende beats en met rookmachien en al :lol: http://www.mayday.be/index2.htm
emotionslover back to the 90's schreefik weet ni of dees hier al ergens tusse staan,net iets teveel pagina's om te checken ๐ niks air huarache dit waren dus vette shoes รฉ!!!!! man man!!!!!!!
emotionslover back to the 90's schreefik weet ni of dees hier al ergens tusse staan,net iets teveel pagina's om te checken ๐ niks air huarache dit waren dus vette shoes รฉ!!!!! man man!!!!!!!
emotionslover Lestat schreefStevenR_73 schreefwitte 'rocks' genoeg ja :mrgreen: fotoke? Kheb wa moeten zoeken want hier zijn ze net zoals buffalo's ni meer te vinden - gelukkig bestaan er nog landen als Spanje ๐ Of voor de zware types ๐ heb nog beige gehad!!! waarschijnlijk nog een pic van.... en buffalo's ook..... hehe.... moest ze van mijn madam wegdoen!!!! hebben nog 5 jaar in de kast gestaan, kreeg het niet over mijn hart om ze weg te doen!!!! heb ze dan op e-bay verkocht en een gast heeft ze allemaal gekocht!!!!!!!!! dus ze lopen nog ergens rond...... :mrgreen:
emotionslover had vroeger nog een vest van een merk maar kan er nie op komen! was lederen vest en was nie goedkoop.... mss al in deze topic gepost!!!! fuck hoe noemt da nu....
keimi zino & judy... 'tzal wel zijn ๐ Heb ook nog zo ene, nu ja de week nadien zag ik op 10 om te zien de Willie Sommers met dezelfde jas, die was er nogal fan van, ik had schaamte men jas nog te dragen toen ๐
Magicdavo dit waren dus vette shoes รฉ!!!!! man man!!!!!! kunt ze nog steeds kopen! in bxl bij fresh kicks of op ebay mijn paar staat hier nog! nieuw ๐